Met het de nieuwe nachtserum van Dr. Hauschka  in de schijnwerpers hebben wij bij Binorm in Zutphen een etalage gemaakt. Deze etalage doet mee aan een wedstrijd waarbij de ondernemer kaarten kan winnen voor de musical Billy Eliot.
Inspiratie voor de etalage
De inspiratie hebben wij van het sprookje Prinses op de erwt gehaald. Eerst wilden we matrassen gebruiken maar de etalage die we tot onze beschikking hadden was niet groot genoeg. Ook een bed paste niet in de etalage. Vandaar het alternatief met de stapel kussens en de ‘prinses achtige’ uitstraling in het decor. Het nieuwe nachtserum van Dr. Hauschka staat er mooi bij en de etalage valt goed op. Wij zijn in ieder geval benieuwd wie er gaat winnen.
Wie heeft de Dr. Hauschka etalage wedstrijd 2015 gewonnen?
Inmiddels weten wij dat we de wedstrijd hebben gewonnen en dat het team van Binorm een hele leuke avond heeft gehad bij de musical Billy Eliot. Wij konden helaas niet mee maar wie weet winnen we wel weer een etalage wedstrijd met een musical als kado.